RSS
امروز دوشنبه ، ۶ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

طرح عدل بانک رفاه کارگران، تمدید شد

تداوم حضور بیمه دانا در هیات مدیره اتکایی امین

صندوق بیمه حوادث طبیعی تحولی در حوزه آرامش عمومی به شمار می رود

تقدیر شبکه فروش بیمه آسیا از عملکرد مدیر عامل و هیات مدیره

راه اندازی سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت

مزایده عمومی موسسه ملل

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از آریاساسول

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

نحوه رفع سوءاثر چک طبق قانون جدید

فاصله تورمی دهک‌ها در دی ماه اعلام شد

یارانه‌ها دو برابر می‌شود

مشکل کشور تولید نیست، توزیع است

فروش اقساطی ۵۵ هزار واحد مسکن مهر طی امسال

استفاده از تمام ظرفیت‌های بانک سپه در اجرای پروژه بید بلند

تحقیق و تفحص مجلس از بازار سرمایه

هشدار پورابراهیمی درباره انتخاب رییس جدید سازمان بورس

ضرورت کمک به مال باختگان بازار سرمایه

چرا طلا گیر افتاد؟

وزیر اقتصاد:به دنبال اقتصاد هوشمند هستیم

راهیابی محصول ۶ شرکت به بازار اصلی بورس کالا

توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند

مازوت بلای جان صنعت سیمان شده

ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی بیمه می شوند

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

تداوم برتری بانک آینده در مشتری مداری و شفافیت

ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی

۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۹/۵کد خبر: 314283
ایستانیوز: رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با بیان ضرورت کاهش مراجعات حضوری به شعب بانکی، اعلام کرد که شرایط برای ارائه خدمات بانکی مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی در بانک مسکن فرآهم شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از هیبنا، بانک مرکزی تمهیدات ویژه را با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرده بود. از جمله این اقدامات می توان به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی به 10 میلیون تومان، افزایش سقف انتقال کارت به کارت از پرداخت سازها به 3 میلیون تومان، امکان تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به شعب تا پایان سال 99 و افزایش سقف صدور کارت هدیه تا 2 میلیون تومان اشاره کرد.
مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا با اشاره به این که بانک مسکن در این خصوص مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی، سیاست های ابلاغی را در دستور کار قرار داده گفت: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در کشور، بانک مرکزی تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است و بانک مسکن، با توجه به زیرساخت های فعال خود، شرایط را برای مشتریان فرآهم کرده است.
مهدی احمدی با تاکید بر این که سیاست های موجود در راستای کاهش مراجعه حضوری به شعبه های بانک مسکن صورت گرفته، گفت: با توجه به ضرورت کاهش ترددها، شبکه بانکی به دنبال این است که شرایط را برای خدمات غیرحضوری مهیا کند، در این خصوص بانک مسکن نیز از تمام ظرفیت خود استفاده می کند که تا با همراهی مردم، زمینه را برای کاهش شیوع بیماری کرونا مهیا کند.
او افزود: در حال حاضر سیاست های افزایش سقف کارت به کارت شبکه بانکی در بانک مسکن اجرایی شده و در نتیجه این اجرای سیاست می تواند گام مهمی برای کاهش مراجعه حضوری باشد، از سوی دیگر امکان تمدید تاریخ انقضای کارت تا پایان سال جاری به شکل غیرحضوری وجود دارد.
احمدی با تاکید بر این که در حال حاضر، کارمندان شعب بانک مسکن سایر خدمات را به شکل حضوری انجام می دهند گفت: از شهروندان به خصوص افراد سالمند و آسیب پذیر خواهش می شود که در صورت، عدم داشتن کار ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانکی خودداری کنند. بانک مسکن نیز در تلاش است که با توسعه خدمات الکترونیکی، نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی را به حداقل برساند.
او در پایان ابراز امیدواری کرد که این تمهیدات بتواند گامی موثر برای کاهش شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی باشد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک مسکن
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *