RSS
امروز دوشنبه ، ۶ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

طرح عدل بانک رفاه کارگران، تمدید شد

تداوم حضور بیمه دانا در هیات مدیره اتکایی امین

صندوق بیمه حوادث طبیعی تحولی در حوزه آرامش عمومی به شمار می رود

تقدیر شبکه فروش بیمه آسیا از عملکرد مدیر عامل و هیات مدیره

راه اندازی سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت

مزایده عمومی موسسه ملل

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از آریاساسول

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

نحوه رفع سوءاثر چک طبق قانون جدید

فاصله تورمی دهک‌ها در دی ماه اعلام شد

یارانه‌ها دو برابر می‌شود

مشکل کشور تولید نیست، توزیع است

فروش اقساطی ۵۵ هزار واحد مسکن مهر طی امسال

استفاده از تمام ظرفیت‌های بانک سپه در اجرای پروژه بید بلند

تحقیق و تفحص مجلس از بازار سرمایه

هشدار پورابراهیمی درباره انتخاب رییس جدید سازمان بورس

ضرورت کمک به مال باختگان بازار سرمایه

چرا طلا گیر افتاد؟

وزیر اقتصاد:به دنبال اقتصاد هوشمند هستیم

راهیابی محصول ۶ شرکت به بازار اصلی بورس کالا

توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند

مازوت بلای جان صنعت سیمان شده

ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی بیمه می شوند

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

تداوم برتری بانک آینده در مشتری مداری و شفافیت

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعبه نمونه توحید

تمامی امور باید در راستای خدمت رسانی به مشتریان باشد

۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۹/۴کد خبر: 314260
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعبه نمونه توحید، تاکید کرد: در شعب، تمامی امور باید در راستای خدمت رسانی به مشتریان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل بانک مسکن-دکتر محمود شایان- در اولین بازدید از شعب تحت پوشش منطقه غرب تهران، در بازدید از شعبه نمونه توحید، در گفتگو با حمیدرضا پورشبانان-رئیس شعبه- ضمن کسب اطلاع درخصوص آمار منابع، مصارف و مطالبات معوق، بیان کرد: در شعب باید تمامی امور، در راستای خدمت رسانی به مشتریان انجام شود و در ستاد نیز، امور مربوط به پشتیبانی شعب ، به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.
 
وی ضمن تاکید بر شعار "همیشه حق با مشتری است" در منشور اخلاقی بانک مسکن، اذعان داشت: لازمه تجلی این شعار در بانک، ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب کارکنان ستاد به شعب و به دنبال آن، بهبود خدمت رسانی به مشتریان توسط شعب می باشد.
 
دکتر شایان در حین بازدید، با بررسی جزئیات پرونده تسهیلاتی یکی از عمده مطالبات معوق شعبه در بخش مشارکت مدنی، ضمن ارائه راهکارهای لازم درخصوص مذاکره با مشتری، بر لزوم دستیابی به راه حل های مناسب در بخش وصول مطالبات، به منظور تقسیط واحدها به جای تطویل روند وصول از طریق اجرایی کردن پرونده ها تاکید کرد.
 
وی با اشاره به لزوم مصالحه با مشتریان بدهکار علی الخصوص بدهکاران کلان، تصریح کرد: در وصول مطالبات باید راهکارهای مطروحه از سوی مشتری و شعبه، جرح و تعدیل گردیده تا بتوان به راه حل نهایی و مطلوب به گونه ای که در آن هم منافع مشتری ، هم منافع بانک حاصل گردد، دست یافت.
 
مدیرعامل بانک مسکن همچنین با اشاره به جایگاه خطیر روسای شعب، رهنمودهای لازم درخصوص اختیارات و مسوولیت های روسای شعب را ارائه نمود.
 
دکتر شایان اضافه نمود: دادن اختیارات کافی به روسای شعب، می تواند نقش موثری در جلوگیری از طولانی شدن امور مشتریان داشته باشد.
 
وی با اشاره به جایگاه مهم شعب به عنوان اولین سطح ارتباطی با مشتری، بیان کرد: هرگونه مشکلات در سرویس دهی به مشتریان می بایست سریعا از سوی شعبه به مسوولین گزارش شود تا در اسرع وقت، ضمن رفع مشکلات و موانع موجود، زمینه تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مشتریان فراهم گردد.
 
دکتر محمود شایان همچنین با اشاره به مزیت وجود صندوق امانات در شعبه نمونه توحید، ضمن تاکید بر اهمیت خدمات کارمزدمحور در سازمان، استفاده موثر از این ابزار را در بازاریابی و جذب مشتریان خواستار شد.
 
مدیرعامل بانک در ادامه درخصوص بازمهندسی ساختار سازمانی کلان بانک توضیحاتی داد و تغییرات لحاظ شده را در راستای انطباق با الزامات حاکمیت شرکتی امری ضروری برشمرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با تغییرات اعمال شده در ساختار سازمانی بانک ، بتوانیم در تحقق اهداف خطیر بانک مسکن و ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان، گام های موثری برداریم.
 
وی در ادامه به بررسی وضعیت شعبه و آمار پرسنلی پرداخت و ضمن ملاقات و گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
 
در پایان، دکتر محمود شایان از فضا و ساختمان شعبه نیز بازدید به عمل آورد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک مسکن
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *