RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ آذر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

حمایت بانک مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار

تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت روز بیمه

باجه بیمه نوین در بروجرد آغاز به کار می کند

بهبود نقدشوندگی سهام بورس با کمک بازارگردان‌ها

تورم ۶۷.۷ درصدی کالاهای وارداتی

قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده و کماکان لازم الاجراست

زمینه سازی بانک مسکن برای پیوستن به سامانه پیچک

آخرین وضعیت بازسازی خانه های سیل زده با تسهیلات بانک مسکن

ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی

رفع انسداد مسیر تخصیص اوراق به دارندگان حساب ممتاز

کنترل اعتبار صادرکننده چک از زمان صدور

هشدار بانک ملی ایران درباره کلاهبرداری‌های تلفنی و اینترنتی

طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی اصلاح شد

پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی خسارت، نشانگر توانگری مالی بالای بیمه دانا است

زنجیره فعالیت های «بیمه پارسیان» تکمیل شد

بیمه اتکایی پارس مجوز فعالیت گرفت

سقوط ارزش طلا؛ نقدینگی کدام سو می رود؟

دانش جعفری: در تمام دولت‌ها ارزش پول ملی ۴۷ تا ۹۰ درصد کم شد

چرا شرکت‌های نفتی نباید از حضور بایدن در کاخ سفید نگران باشند؟

پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث به ساعت خاصی از شبانه روز محدود نیست

ابلاغیه مهم سازمان بورس چه بود؟

چه کسی «قیمت دلار» را تعیین می‌کند؟

چرا در امر صادرات شکست خورده‌ایم؟

تشکیل پرونده مالیاتی برای تمامی صاحبان کارتخوان

فرصت‌های کرونا برای توسعه بانکداری الکترونیک

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

۲۳:۱ - ۱۳۹۹/۸/۱کد خبر: 311383
ایستانیوز:مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده‌اند که مشتریان اولویت نخست آن‌ها در فرآیند خدمات‌رسانی بانکی محسوب می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد؛ موضوعی بسیار مهم که در صورت توجه ویژه به آن، می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های خدماتی و مدیریتی محسوب شود.
 
این امر که پیوسته در زمره برنامه های اصلی مدیران بانک رفاه کارگران قرار داشته است؛ اکنون در قالب نوآوری ارزنده ای با تغییر در نظام نظرسنجی سنتی و ایجاد سامانه های تعاملی ارتباط با مشتری، مسیر بهبود را آغاز کرده است.
 
بر این اساس، رویکرد مرسوم نظرسنجی از شیوه سنتی، مبتنی بر کاغذ، به روش مکانیزه مبتنی بر پلتفرم های الکترونیک و از جمله QR Code تغییر یافته و در گستره ملی در حال اجرا و بهره برداری است.
 
این اقدام با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق فرایند نظرسنجی با معیارهای بانکداری سبز، صورت پذیرفته و در قالب چاپ و نصب برچسب QR Code  نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه کارگران ارائه شده است.
 
بر این اساس، به ازای هر یک از شعب این بانک در کشور، تعداد ۶ برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا پایان دریافت خدمات، می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن بارکد QR و انتخاب پرسشنامه اختصاصی، اقدام به ثبت نقطه نظراتشان در یک یا تمامی بخش های مربوط به “کارکنان شعبه”، “خدمات صندوق(ریالی/ارزی)”، “خدمات اعتباری(ریالی/ ارزی)” و “مدیریت شعبه” کنند.
 
در نظر است، بانک رفاه در بازه های زمانی سالیانه، برای مشتریانی که در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند، جوایزی به قید قرعه اهداء نماید.
 
گفتنی است، بانک رفاه کارگران با ارائه این سامانه در “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفدهم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، در ردیف شرکت های برگزیده قرار گرفت و لوح زرین و تقدیر نامه دریافت کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *